Menu

Matematyka GWO Sprawdziany + Klucze odpowiedzi

Matematyka GWO Sprawdziany + Klucze odpowiedzi

Matematyka GWO sprawdziany stanowi jedną z ciekawszych pozycji na liście książek potrzebnych do zdobycia niezmiernie wielkiej wiedzy z tego zakresu. To książki, które dopasujemy do różnych etapów edukacji, przed wszystkim jednak do etapu szkoły podstawowej i gimnazjum. Wydawnictwo od wielu lat stawia przede wszystkim na prostotę wykładanych informacji, a także na jakość elementów dodatkowych, dzięki którym test dla ucznia przestaje być stresem.
Sprawdziany czy też inne formy egzaminowania uczniów nie będą również trudne dla nauczyciela. Gwarantuje to przejrzysta i dobrze opracowana ksiązka nauczyciela ułatwiająca nieco przygotowanie tego typu testów. Sprawdzian końcowy również nie będzie stanowić większego stresu dla uczniów, którzy dobrze przygotują się z tego typu książek. Pobierz książkę wraz ze wszystkimi dodatkami i zobacz jak wiele może się zmienić w edukacji u Twoich uczniów dzięki korzystaniu z niej na co dzień w Twojej szkole i klasie. Polecamy wszystkim ambitnym nauczycielom chcącym dobrze wyłożyć wiedzę matematyczną właśnie ów wydawnictwo.

Przykładowy wygląd sprawdzianów, jakie pobierzecie z naszej strony:

 Matematyka GWO sprawdziany Matematyka GWO sprawdzian chomikuj

W paczce znajdują się sprawdziany z książek: Matematyka GWO 4, Matematyka GWO 5, Matematyka GWO 6

 

Pobierz sprawdziany z kluczami odpowiedzi z książek Matematyka GWO sprawdziany 4,5,6 – w paczce znajdują się wszystkie

Rozmiar pliku: 4.1
Rodzaje plików: .pdf .txt
Data dodania sprawdzianu: 11.09.2015
Zgodność sprawdzianów: 9/10
Pobierz ten sprawdzian z Chomikuj

7 comments

  1. AstonM napisał(a):

    To w bardzo znacznym stopniu upraszcza moja prace i walke o dobre oceny.

  2. Majhau napisał(a):

    I moi rodzice sa zadowoleni, i ja, bo zwiekszylo sie moje kieszonkowe.

  3. Fuldrew napisał(a):

    Testy rzeczywiscie sa takie same, a klucze odpowiedzi okazaly sie bardzo przydatne xp

  4. MamToCos napisał(a):

    Dzieki temu, ze moglem z niej pobrac sprawdziany, testy i klucze odpowiedzi, moglem nareszcie bez wiekszego stresu i problemow polepszyc swoje oceny z wielu przedmiotow, a tym samym podniesc swoja srednia, co na tym etapie edukacji takze jest dla mnie bardzo wazne 😛

  5. mephisto napisał(a):

    To naprawde bardzo fajna strona i polecam ja wszystkim, ktorzy potrzebuja pomocy ze sprawdzianami. Sprawdzcie koniecznie, co ma do zaoferowania ;p

  6. BakusZiom napisał(a):

    Klucze odpowiedzi pozwalaja lepiej przygotowac sie do testow, a to przeklada sie na lepsze oceny i wiekszy spokoj …

  7. wojtek napisał(a):

    Ogolnie rzecz biorac, nie posiadam raczej do tego typu stron zbyt duzego zaufania. Generalnie uwazam, ze wiekszosc wypadkow to kit i naciaganie ludzi. Dalem sie jednakze zlamac i z czystej ciekawosci postanowilem sprawdzic te wlasnie strone i stwierdzilem, ze sciagne z niej sprawdziany i porownam je z tymi, z ktorymi spotykam sie w szkole.

Dodaj komentarz